• Snabba leveranser

  • 14 dagars öppet köp

  • Vi hjälper dig hela vägen

Vanligt förekommande frågor


Vad kostar frakten?

All frakt är verklig frakt och faktureras i efterhand.

Finns varan i lager?

Om inget annat nämns i artikeln så finns vara in lager hos antingen oss eller vår leverantör.

Vad har ni för returpolicy?

Vi ger en 14 dagars returrätt på din vara. Vi tar med glädje emot returer i obrutna förpackningar upp till 14 dagar från inköpsdatumet. Skadade varor behandlar vi med våra garanti förfaranden. Rea varor går ej att returnera, om de inte är skadade under transporten.

När kommer jag att mottaga min order?

De flesta av våra varor skickas inom 3-4 vardagar, transporttiden är 1-2 dagar. Vissa varor har längre leveranstid, vilket står i dessa artiklar.

Säljer ni varor av hög kvalitet?

Vi utvärderar alla våra leverantörer kontinuerligt så att ni som kund ska kunna känna er säkra på att vi säljer endast varor av högsta kvalitet.

Vad ingår i er garanti?

Vi har komponentgaranti från alla våra leverantörer, detta betyder att vi lagar eller byter ut alla felande varor under garantitiden, beroende på felets art samt omfattning.

Har ni express leverans?

I dagsläget så har vi ingen express leverans, detta är något som vi arbetar på och hoppas att kunna erbjuda på många av våra varor.

Hur kan jag få service på en vara som jag köpt från er?

Vi servar och reparerar alla varor som säljs av oss, skulle en vara gå sönder eller behöva service även efter garantitiden så kan vi självfallet bistå med det.

Kan jag göra ändringar i era paketprodukter?

Självfallet så kan vi göra ändringar och anpassningar i våra paketerade produkter, kontakta vår kundtjänst så hjälper vi dig att få det bästa möjliga paketet för just dig.